POZIV za Dostavljanje pismenih ponuda za javnu nabavku male vrednosti – usluge „Vršenje stručnog nadzora nad izvođenjem radova na rekonstrukciji i završetku domova kulture, uređenjem centra u naselju Kobilje i Izgradnjom sportskih terena u naselju Kalište, Kula i Crljenac opština Malo Crniće“ JN br. 21/2017-1

Na osnovu člana 39. 55 i 57. Zakona o Javnim nabavkama (“Službeni glasnik RS” broj 124/2012, 14/2015 i 68/2015) i Odluke načelnika Opštinske uprave opštine Malo Crniće o pokretanju postupka javne nabavke  male vrednosti – usluge JN br. 21/2017-1 od 06.12.2017. godine,

 

 

OPŠTINSKA UPRAVA OPŠTINE MALO CRNIĆE

ul. Maršala Tita br. 80

 

O b j a v lj u j e

POZIV

za

Dostavljanje pismenih ponuda za javnu nabavku male vrednosti – usluge

Vršenje stručnog nadzora nad izvođenjem radova na rekonstrukciji i završetku domova kulture, uređenjem centra u naselju Kobilje i Izgradnjom sportskih terena u naselju Kalište, Kula i Crljenac opština Malo Crniće“

JN  br. 21/2017-1

  1. Podaci o naručiocu: Opštinska uprava opštine Malo Crniće ul. Maršala Tita br. 80, 12 311 Malo Crniće, poziva sve zainteresovane ponuđače da dostave svoje pismene ponude za JN br. 21/2017-1 Vršenje stručnog nadzora nad izvođenjem radova na rekonstrukciji i završetku domova kulture, uređenjem centra u naselju Kobilje i Izgradnjom sportskih terena u naselju Kalište, Kula i Crljenac opština Malo Crniće“
  2. Brsta naručioca: Lokalna samouprava.
  3. Vrsta postupka: Javna nabavka male vrednosti.
  4. Vrsta javne nabavke: Usluge.
  5. Tip javne nabavke: Nabavka nije oblikovana po partijama.
  6. Redni broj javne nabavke: JN br. 21/2017-1
  7. Opis predmeta javne nabavke: Predmet javne nabavke  je Vršenje stručnog nadzora nad izvođenjem radova na rekonstrukciji i završetku domova kulture, uređenjem centra u naselju Kobilje i Izgradnjom sportskih terena u naselju Kalište, Kula i Crljenac opština Malo Crniće“
  8. Naziv odnosno oznaka iz opšteg rečnika javnih nabavki: ORN 71520000 (Usluge građevinskog nadzora)
  9. Kriterijum za dodelu ugovora: Kriterijum za dodelu ugovora je Najniža ponuđena cena“ bez PDV-a.
  10. Pravo učešća u postupku imaju sva zainteresovana pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz člana 75. stav 1. Zakona o javnim nabavkama, i dodatne uslove koji su u skladu sa članom 76. stav 2. Zakona o javnim nabavkama precizirani konkursnom dokumentacijom, a što se posebno odnosi na posedovanje odgovarajućih licenci za pružanje predmetnih usluga, kao i dostavljanje finansijskog obezbeđenja, te drugih dokaza koji se konkursnom dokumentacijom kao traženom navode.
  • Dokazivanje ispunjenosti obaveznih uslova iz člana 75. stav 1. i člana 76. Zakona o javnim nabavkama, ponuđač dokazuje dostavljanjem dokaza koji su u skladu sa zakonom precizirani i navedeni u konkursnoj dokumentaciji za predmetnu javnu nabavku.
  1. Način preuzimanja konkursne dokumentacije: Konkursnu dokumentaciju naručilac istovremeno sa ovim pozivom objavljuje na Portalu javnih nabavki i na svojoj internet stranici. U skladu sa tim, konkursna dokumentacija može se preuzeti na:
  2. Portalu javnih nabavki: www.portal.ujn.gov.rs
  3. Internt stranici naručioca: www.opstinamalocrnice.org
  4. Način podnošenja ponuda i rok: Ponuđač ponudu podnosi neposredno ili putem pošte.
  • Ukoliko ponuđač ponudu podnosi putem pošte mora da obezbedi da ista bude primeljena od strane naručioca do naznačenog datuma i časa.
  • Ponude se dostavljaju u pisanom obliku na srpskom jeziku u zatvorenoj koverti ili kutiji, zatvorene na način da se prilikom otvaranja ponude može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara.
  • Ponude se dostavljaju na adresu poručioca, sa naznakom „PONUDA – NE OTVARAJJN br. 21/2017-1 Vršenje stručnog nadzora nad izvođenjem radova na rekonstrukciji i završetku domova kulture, uređenjem centra u naselju Kobilje i Izgradnjom sportskih terena u naselju Kalište, Kula i Crljenac opština Malo Crniće“.
  • Na poleđini koverte navesti naziv, adresu ponuđača i kontakt telefon.
  • Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.
  • Blagovremenom će se smatrati sve ponude koje budu primljene do 12,00 časova 12.2017. godine.
  • Rok za podnošenje pismenih ponuda počinje da teče narednog dana od dana objavljivanja poziva na Portalu Uprave za javne nabavke.
  • Ukoliko rok za otvaranje ponuda padne u neradne dane kao što su subota, nedelja ili državni praznik, otvaranje ponuda će se obaviti prvog narednog radnog dana.
  • Ponude podnete po isteku datuma i sata određenih u ovom pozivu smatraće se neblagovremenim, i biće po okončanju postupka otvaranja ponuda vraćene neotvorene ponuđačima, sa naznakom da su podnete neblagovremeno.
  1. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Otvaranje ponuda obaviće se javno 14.12.2017. godine u 12,30 časova, u prostorijama Opštinske uprave opštine Malo Crniće, ul. Maršala Tita br. 80 (mala sala – prvi sprat), 12 311 Malo Crniće.
  • O otvaranju ponuda se sačinjava zapisnik, saglasno članu 104. Zakona o javnim nabavkama.
  1. Uslovi pod kojima predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda: Otvaranju ponuda mogu prisustvovati sva zainteresovana lica.
  • Predstavnici ponuđača moraju imati potpisano i overeno ovlašćenje od strane ovlašćenog lica ponuđača, koje moraju predati Komisiji za javnu nabavku pre otvaranja ponuda.
  • U postupku otvaranja ponuda mogu aktivno učestvovati samo ovlašćeni predstavnici ponuđača.
  1. Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora. Odluka o dodeli ugovora biće doneta u zakonom predviđenom roku, a zaključenje ugovora će se obaviti odmah po isteku roka za zaštitu prava ali ne dužim od zakonom utvrđenog roka.
  • Naručilac zadržava pravo da od javne nabavke odnosno od dodele ugovora za predmetnu javne nabavku odustane, ukoliko nastanu takve okolnosti na koju naručilac nije mogao da utiče, kao i u slučaju prijema neodgovarajućih i neprihvatljivih ponuda.
  • Sva dodatna objašnjenja u vezi sa javnom nabavkom koja je predmet ovog poziva mogu se dobiti na telefon: 012/280-016 svakog radnog dana od 7,30-15,00 časova.
  1. Lice za kontakt: Dodatna obaveštenja i informacije u vezi sa pripremom ponude mogu se dobiti pisanim putem – poštom ili na email: milicadirekcija@gmail.com
  • lice za kontakt Milica Mitić, Referent za javne nabavke.

 

Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti ovde